Muchomorki

Muchomorki

wtorek, 13 października 2015

Pokonferencyjnie....

Trochę ochłonęłam więc obiecana mini relacja.
Dwa dni w stolicy minęły mi bardzo intensywnie, ale również twórczo i w ciekawym towarzystwie.
Konferencja odbyła się w Warszawskim Centrum Innowacji Edukacyjno-Społecznych i Szkoleń. Przedstawiałam 20 minutową prezentację multimedialną wzbogaconą refleksjami na temat mojej i Muchomorkowej współpracy z Fundacją Verba. 
Mimo tremy wszystko poszło jak z płatka....


Miałam wielką przyjemność poznać niekwestionowaną sławę w dziedzinie psychologii dziecięcej panią dr Aleksandrę Piotrowską, którą możecie znać Państwo z telewizyjnego ekranu (pani w zielonym żakiecie). Jej niezwykle ciepły wykład na temat konieczności rozmawiania z dziećmi o niepełnosprawności "zaczarował" wszystkich uczestników konferencji.


Wróciłam obładowana materiałami edukacyjnymi i upominkami dla Muchomorków.

Wielkoformatowe kolorowanki - tu o tematyce związanej z aktualnie realizowanym planem tygodniowym

Gry dydaktyczne oraz nowe wydawnictwo Fundacji Verba "Niezwykły przewodnik"

Natomiast z tą zabawą w rymowanie wiąże się inna historia. Wieczorem przed wyjazdem odezwała się do mnie autorka książeczek  logopedycznych dla dzieci, p. Elżbieta Szwajkowska, która dowiedziała się, że będę w Warszawie i zaprosiła mnie na spotkanie. Pani Elżbieta wraz z mężem jest autorką świetnych pomocy dydaktycznych, które co pewien czas przysyła Muchomorkom do przetestowania. Nasze spotkanie miało charakter przesympatycznej i bardzo wartościowej rozmowy na tematy edukacyjne przy kawie i ciastku. A w prezencie dla dzieciaków pani Elżbieta  podarowała mi swoje najnowsze, jeszcze ciepłe dzieło "Zabawy z rymami". Relacja z zabaw w kolejnym poście.


To były intensywne, pełne wrażeń dwa dni w stolicy, którą widziałam tym razem tylko z okien środków miejskiej komunikacji. I, mimo wszystko, dobrze wrócić w swojskie klimaty.
Dziękuję za ciepłe słowa i trzymanie kciuków:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz